Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Кочнова, Ірина ВалентинівнаKochnova, Irina2024-09-132024-09-132018https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/16263Павлішина Н.М. Офлайн та онлайн сегментація споживачів на прикладі товару життєвого циклу «спалах» / Н.М. Павлішина, І.В. Кочнова // Чеський науково-теоретичний журнал «Європейський журнал економіки та менеджменту». – 2018. – Вип. 4. – С. 25-34.UK: Вивчаються підходи до сегментації споживачів товару з коротким життєвим циклом, розглядаються його особливості на прикладі розважальної послуги quest room, аналізуються методи сегментації в офлайн та онлайн середовищі. Виявлено, що товар з коротким життєвим циклом вимагає доброго знання цільової аудиторії та побудови відмінної коммунікації, бажано ініційованої самим споживачем. У ході сегментації з поєднанням трьох методик було складено профіль споживача послуги, та виявлено, що цільовою аудиторією quest room є не тільки молоді люди. Сьогодні коло потенційних споживачів значно ширше та включає в себе як приватного так і организаційного споживача. Подальші дослідження у цьому напрямку мають передбачати більш детальне вивчення методик онлайн сегментування, зважаючи на збільшення присутності мережі Інтернет у житті пересічного споживача та використання нових перспективних технологій просування з метою скорочення шляху від розробки товару до його виходу на ринок, зокрема технологій крауд-маркетингу EN: The approaches to segmentation of consumers of goods with a short life cycle are studied, its features are considered on the example of the entertaining quest room service, analyzes methods of segmentation in an offline and online environment. It is revealed that a product with a short life cycle requires good knowledge of the target audience and the construction of excellent communication, preferably initiated by the consumer himself. During the segmentation with the combination of the three techniques, a customer service profile was drawn up, and it was found that the target audience of the quest room is not only young people. Today, the range of potential consumers is much broader and includes both a private and institutional consumer. Further research in this direction should provide for a more detailed study of the techniques of online segmentation, in view of the increased presence of the Internet in the life of the average consumer and the use of new promising advancement technologies to reduce the path from product development to its launch, in particular couture marketing technologiesukспоживачсегментаціяжиттєвий цикл товаруconsumersegmentationproduct life cycleОфлайн та онлайн сегментація споживачів на прикладі товару життєвого циклу «спалах»Offline and online segmentation оf consumers on the example оf goods with a short life cycleArticle