Деркачова, Анастасія ОлександрівнаDerkachova, Anastasiia2023-09-142023-09-142021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/10409Деркачова А. О. Полікодова репрезентація англомовного автомаркетингу: магістерська робота / А.О. Деркачова – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 134 с.UK: У кваліфікаційній роботі досліджені полікодові тексти англомовного автомобільного маркетингу, проаналізовані три основні канали поширення автомобільної реклами – друкована реклама, реклама у соцмережахта відеореклама. Визначені структурні компоненти рекламних повідомлень та особливості їхньої композиційної організації, виявлені основні екстра- та інтралінгвальні засоби, що слугують для реалізації комунікативних стратегій і тактик та сприяють здійсненню ефективного впливу на адресата. EN: The Master thesis presents the analysis of polycode texts of English-language automotive marketing and provides an overview of three main distribution channels in automobile advertising – print advertising, social network advertising, and video advertising. The main structural components of advertising messages are determined with the identification of characterisctics of their compositional presentation and specification of extra- and intralingual means that serve to implement communication strategies and tactics and contribute to an efficient impact on the recipient.ukПолікодовий текстРекламний дискурсРекламний текстАвтомобільний маркетингPolycodetextAdvertising discourseAdvertising textAutomotive marketingРобоча програма навчальної дисципліни «Фізичне виховання»Polycode representation of English-language automarketingMaster thesis