Ганущак, Єлизавета ІгорівнаHanushchak, Yelyzaveta2023-02-202023-02-202022http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9665Ганущак Є.І. Маркетингові комунікації в системі інформаційної діяльності підприємств Запорізької області. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022. – 76 c.UK: У магістерській роботі окреслюється специфіка інформаційної діяльності підприємств з позиції залучення ефективних інструментів маркетингових комунікацій. Окрім інструментів інтегрованих комунікацій, увага приділяється таким характеристикам як соціальна відповідальність, філософія компанії та інші в системі інформаційної взаємодії. EN: The Master's thesis outlines the specifics of information activities of enterprises from the point of view of attracting effective tools of marketing communication. In addition to the tools of integrated communications, attention is paid to such characteristics as social responsibility, company philosophy and others in the information interaction system.ukbrandimageinformative activityintegrated communicationsбрендіміджінформаційна діяльністьінтегровані комунікаціїМагістерська робота на тему «Маркетингові комунікації в системі інформаційної діяльності підприємств Запорізької області»Master thesis «Marketing Communications in the System of Information Activities of Enterprises in Zaporizhzhia Region»Master thesis