Оглуздін, Сергій ЮрійовичOgluzdin, Serhiy Yu.2023-10-122023-10-122022http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/10536Оглуздін, С. Ю. Дослідження впливу зміни профілю кулачків розподільного валу на ефективні показники двигуна МеМЗ-307 для драг-рейсінгу : магістерська робота / С. Ю. Оглуздін. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022 – 73 с.UK: В роботі розглянуто актуальне питання підвищення ефективності роботи бензинового 4-тактного двигуна МеМЗ-307 на номінальному режимі роботи. Результати досліджень можуть використовуватись при модернізації серійних двигунів при їх підготовці до автоперегонів; при проектуванні нових двигунів для спортивних автомобілів; в навчальному процесі студентів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування». EN: The paper considers the actual issue of increasing the efficiency of the MeMZ-307 4-stroke gasoline engine at the nominal operating mode. Research results can be used in the modernization of serial engines in their preparation for auto racing; when designing new engines for sports cars; in the educational process of students of specialty 133 "Industrial mechanical engineering".ukдвигун внутрішнього згоранняефективна потужністьдіаграма часу-перетину клапанарозподільний валinternal combustion enginevalve time-crossing diagrameffective powercamshaftДослідження впливу зміни профілю кулачків розподільного валу на ефективні показники двигуна МеМЗ-307 для драг-рейсінгуResearch of the effect of changing the profile of the camshaft cams on the effective indicators of a MeMZ-307 engine for drag racingMaster thesis