Бабенко-Левада, Вікторія ГеннадіївнаBabenko-Levada, Victoria G.Бабенко-Левада, Виктория Геннадиевна2018-11-022018-11-022018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3544Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «СТРАХОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» для здобувачів спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» всіх форм навчання / укладач В. Г. Бабенко-Левада, Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. - 30 с.UK: Практичні заняття є одним із найважливіших процесів і етапів навчального процесу. Вони сприяють опануванню теоретичними матеріалами лекційних занять та взагалі поглиблюють знання із дисципліни. Відповідно заняття вимагають до себе особливої уваги і викладачів, і студентів. EN: Practical classes are one of the most important processes and stages of the educational process. They facilitate the mastery of theoretical materials of lecture classes and generally deepen the knowledge of discipline. Accordingly, classes require special attention both for teachers and students. RU: Практические занятия являются одним из важнейших процессов и этапов учебного процесса. Они способствуют овладению теоретическими материалами лекционных занятий и вообще углубляют знания по дисциплине. Согласно занятия требуют к себе особого внимания и преподавателей, и студентов.ukinsurance organizationcash flowsinsurance businessinsurance marketстрахова організаціягрошові потокистраховий бізнесстраховий ринокстраховая организацияденежные потокистраховой бизнесстраховой рынокМетодичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «СТРАХОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» для здобувачів спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» всіх форм навчанняMethodical recommendations for conducting practical classes on discipline "INSURANCE MANAGEMENT" for applicants in the specialty 072 "Finance, Banking and Insurance" of all forms of educationМетодические рекомендации к проведению практических занятий по дисциплине «СТРАХОВОЙ МЕНЕДЖМЕНТ» для соискателей специальности 072 «Финансы, банковское дело и страхование» всех форм обученияMethodological guidelines