Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Сагер, Людмила ЮріївнаSaher, (Sager) LiudmylaСигида, Любов ОлексіївнаSyhyda, (Sygyda ) Liubov2024-08-192024-08-192022https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/15926Павлішина Н.М. Чат-бот – імітація двосторонньої комунікації у маркетингу. Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації : монографія / за заг. ред. канд. екон. наук, доц. Л. Ю. Сагер, канд. екон. наук, доц. Л. О. Сигиди. – Суми : Сумський державний університет, 2022. – 363 с. С.156-165.UK: В статті аналізується вплив діджиталізації на маркетингові комунікації та доцільність застосування нових підходів до їх організації. Зокрема розглянуто впровадження безособових комунікацій, у т.ч. messenger marketing. Проаналізовано частоту використання месенджерів за видами. Надано визначення поняттю «чат-бот» та складено алгоритм його функціонування. Наведено види чат-ботів, особливості їх роботи. Розглянуто переваги та недоліки використання чат-ботів для підприємств та для споживачів. EN: The article analyzes the impact of digitalization on marketing communications and the feasibility of using new approaches to their organization. In particular, the implementation of impersonal communications was considered, including messenger marketing. The frequency of use of messengers by type was analyzed. The concept of "chat-bot" is defined and the algorithm of its functioning is compiled. The types of chat bots, the peculiarities of their operation are given. Advantages and disadvantages of using chatbots for businesses and consumers are considered..ukмессенджер маркетингкомунікаціядиджиталізаціяmessenger marketingcommunicationdigitizationЧат-бот – імітація двосторонньої комунікації у маркетингуA chatbot is an imitation of two-way communication in marketingArticle