Гончарова, Анастасія ІгорівнаHoncharova, Anastasiia I.2025-03-072025-03-072024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/19782Гончарова А.І. LEGO-технології як ресурс психічного розвитку та соціально-психологічної підтримки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку під час війни: магістерська робота / А.І. Гончарова – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 117 с.UK: У магістерській роботі описуються теоретичні основи використання LEGO-технологій у навчально-виховному процесі, досліджується їх вплив на психічний розвиток та соціально-психологічну підтримку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах війни. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо впровадження LEGO-технологій у педагогічну діяльність, спрямованих на розвиток емоційної стійкості, когнітивних навичок і соціальної адаптації дітей. EN: The master's thesis describes the theoretical foundations of using LEGO technologies in the educational process and explores their impact on the psychological development and socio-psychological support of preschool and early school-age children during wartime. Scientific and practical recommendations are developed for integrating LEGO technologies into pedagogical activities aimed at fostering emotional resilience, cognitive skills, and social adaptation in children.ukLEGO-технологіїпсихічний розвитоксоціально-психологічна підтримкаLEGO Technologiespsychological Developmentsocio-Psychological SupportLEGO-технології як ресурс психічного розвитку та соціально-психологічної підтримки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку під час війниLEGO-technologies as a Resource for Mental Development and Socio-Psychological Support of Preschool and Primary School Children During the WarMaster thesis