Булгакова, Тетяна МихайлівнаBulhakova, Tetiana M.Жукова, Галина ВікторівнаZhukova, Halyna V.2024-06-212024-06-212024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/15157Булгакова Т. М., Жукова Г. В. Фізичне виховання дітей з розладами аутистичного спектру. Фізична культура і спорт: традиції, досвід, інновації : Матеріали II Всеукр. науково-практ. конф., м. Запоріжжя, 14 березня 2024 р. – Запоріжжя, 2024. – С. 169–172.UK: У статті розглядається роль фізичного виховання у розвитку дітей із розладами аутистичного спектра. Проведений аналіз доводить, що фізична активність позитивно впливає на розвиток рухових навичок та фізичних якостей, що сприяє психічному розвитку, ефективна в корекції багатьох форм неадекватної поведінки. Відзначена важливість правильної організації фізичного виховання та добору видів рухової активності. EN: The role of physical education in the development of children with autism spectrum disorders is examined in the article. The conducted analysis proves that physical activity has a positive effect on the development of motor skills and physical qualities, which contributes to mental development, is effective in correcting many forms of inappropriate behavior. The importance of the correct organization of physical education and the selection of types of motor activity is noted.ukchildren with autism spectrum disordersphysical developmentmental developmentдіти з розладами аутистичного спектруфізичний розвитокпсихічний розвитокФізичне виховання дітей з розладами аутистичного спектруPhysical education of children with autism spectrum disordersArticle