Бондаренко, Ольга ВалеріївнаBondarenko, OlhaЄмельяненко, Євгенія ОлегівнаYemelianenko, Yevheniia2024-10-152024-10-152024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17322Тексти (конспект) лекцій з дисципліни «Соціальна відповідальність та сталий розвиток» (методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти другого, магістерського, рівня спец. 075 - Маркетинг всіх форм навчання) / Укл.: О.В. Бондаренко, Є.О. Ємельяненко – Запоріжжя: НУ "Запорізька політехніка", 2024. – 75 с.UK: Соціальна відповідальність як теоретичний конструкт сучасного соціального знання. Корпоративна соціальна відповідальність як нова філософія сталого розвитку. Місце соціальної відповідальності в управлінні організацією. Соціальні, економічні, екологічні аспекти соціальної відповідальності. Моніторинг корпоративної соціальної відповідальності. Соціальне партнерство як інструмент формування соціальної відповідальності. Міжнародні стандарти та ініціативи у сфері соціальної відповідальності. Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні. EN: Social responsibility as a theoretical construct modern social knowledge. Corporate social responsibility as a new philosophy of sustainable development. Place social responsibility in the management of the organization. Social, economic and ecological aspects of social responsibility. CSR monitoring. Social partnership as a tool for social responsibility. International standards and initiatives in the field of social responsibility. Strategic directions of development of social responsibility in Ukraine.ukсоціальна відповідальність (бізнесу)концепція сталого розвиткукорпоративна соціальна відповідальністьsocial responsibility (of business)concept of sustainable developmentcorporate social responsibility (CSR)Тексти (конспект) лекцій з дисципліни «Соціальна відповідальність та сталий розвиток» (методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти другого, магістерського, рівня спец. 075 - Маркетинг всіх форм навчання)Texts (summaries) of lectures on the discipline "Social responsibility and sustainable development" (methodological recommendations for students of higher education of the second, master's level, special level 075 - Marketing of all forms of education)Methodological guidelines