Кочнова, Ірина ВалентинівнаKochnova, Iryna2024-05-142024-05-142024http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/14014Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Основи маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 022 Дизайн», освітня програма (спеціалізація) Дизайн промислових виробів і об’єктів, графічного дизайну, дизайну інтер’єру ОС «Бакалавр» денної форми навчання/ Укл. І.В. Кочнова. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 46 с.UK: Наведені методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи маркетингу» EN: Methodological instructions for independent work in the discipline "Marketing Basics" are givenukмаркетингспоживачринокринокmarketingconsumermarketsegmentationМетодичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Основи маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 022 Дизайн», освітня програма (спеціалізація) Дизайн промислових виробів і об’єктів, графічного дизайну, дизайну інтер’єру ОС «Бакалавр» денної форми навчанняMethodological instructions for conducting seminar and practical classes in the discipline "Marketing Basics" for students of specialties 022 “Design”, lighting program (specialization) Design of industrial products and objects, graphic design, interior design OS "Bachelor" of full-time educationMethodological guidelines