Шейко, Ольга СтаниславовнаШейко, Ольга СтаніславівнаSheiko, Olga S.2017-03-202017-03-202011http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1769Шейко О.С. Экскурсии: степень активности участников (на примере англоязычных брошюр) //Культурологічний вісник: Науково-теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. - Запоріжжя: "Просвіта", 2011. - Вип.26. - С.146-150.UK: Проаналізовані рекламні оголошення із англомовних брошюр про екскурсії, в яких туристи є активними учасниками. EN: The ads from English brochures about excursions in which tourists are active participants are analyzed. RU: Проанализированы рекламные объявления из англоязычных брошюр об экскурсиях, в которых туристы выступают активными участниками.ruекскурсіяактивна участьангломовна брошюраexcursionactive participationenglish brochureэкскурсияактивное участиеанглоязычная брошюраЭкскурсии: степень активности участников (на примере англоязычных брошюр)Екскурсії: ступінь активності учасників (на прикладі англомовних брошюр)Excursions: Degree of Participants` Activity (on Example of English Brochures)Article