Хавкіна, Олена МиколаївнаKhavkina, Olena M.2024-04-242024-04-242022http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/13408Методичні вказівки до семінарських занять і самостійної роботи з дисципліни «Зіставне і типологічне мовознавство» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 035 Філологія освітньої програми «035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська». Частина 1 / Укл.: Хавкіна О.М. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022. – 77 с.UK: Методичні вказівки ознайомлюють майбутніх фахівців із перекладу з основними поняттями контрастивного мовознавства, з сучасними методиками контрастивних досліджень і аналізу найсуттєвіших спільних і відмінних ознак мов світу на всіх рівнях їхньої структури (фонетико-фонематичному, лексико-семантичному, дериваційному, граматичному, синтаксичному, фразеологічному, стилістичному тощо). EN: The methodological instructions were compiled to familiarise future specialists in translation with the basic concepts of contrastive linguistics, modern methods of contrastive research and analysis of the most significant common and distinctive features of world languages at all their structural levels (phonetic-phonemic, lexical-semantic, derivational, grammatical, syntactic, phraseological, stylistic ones, etc.).ukcomparative linguisticstypologycontrastive studylanguage levelзіставне мовознавствотипологіяконтрастивне дослідженнямовий рівеньМетодичні вказівки до семінарських занять і самостійної роботи з дисципліни «Зіставне і типологічне мовознавство» (Частина 1) для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 035 Філологія освітньої програми «035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська»Methodological instructions for seminars and individual work on the subject "Comparative and Typological Linguistics" (Part 1) for students of the second (master's) level of the speciality 035 Philology of the educational programme "035.041 Germanic Languages and Literatures (Including translation), with English as the first language"Methodological guidelines