Арсентьєва, Галина ОлександрівнаArsentjeva, Galina O.Арсентьева, Галина Александровна2022-02-042022-02-042018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8365Арсентьєва Г.О. Психолого-педагогічні основи інтерактивного навчання у вищій школі. Науковий вісник Херсонського державного університету: зб. наук. пр. Серія: психологічні науки. – Херсон: Видавничий дім: “Гельветика”, 2018 р. – Вип.2. Т. 2. С 7-11.UK: У даній статті пропонується зосередити увагу на специфіці такої інноваційної методики навчання у вищій школі, як педагогіка співробітництва, в основі якої лежить суб’єкт-суб’єктна взаємодія між всіма учасниками навчального процесу. Розглядаються групові форми роботи студентів в межах педагогіки співробітництва, основаної на діалозі, обміні змістами, співробітництві його учасників, здатності працювати в команді. EN: This articleoffers to focus on negative silence, as the kind ofpsychological sadism in nonverbal communicative tactics and destructive communication. This is a cause and result of a crisismanifestation between people and their alienation from each other.ukПсихолого-педагогічні основи інтерактивного навчання у вищій школі.Psychological and pedagogical foundations of interactive learning in higher education.Психолого-педагогические основі интерактивного обучения в высшей школе.Article