Shyshkanova, Ganna A.Шишканова, Ганна АнатоліївнаШишканова, Анна АнатольевнаZaytseva, Tetyana A.Зайцева, Тетяна АнатоліївнаЗайцева, Татьяна АнатольевнаFrydman, Oleksandr D.Фридман, Олександр ДавидовичФридман, Александр Давыдович2017-05-112017-05-112014http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1841Shyshkanova G. The distance learning in the organization of students’ self-study of mathematical courses / G. Shyshkanova, T. Zaytseva, O. Frydman // Nauka i studia. -2014. - Vol. 21, No. 131. - pp. 82-89.UK: Запропоновано використовувати Moodle, платформу електронного навчання, для організації самостійної роботи студентів по математичним курсам. Створена модель керування самостійною роботою студентів як система педагогічного контролю в умовах дистанційної освіти. EN: It is offered to use the open e-learning platform Moodle for the organization of students’ self-study of mathematical courses. The management model of the students’ self-study is developed as a pedagogical control system at distance education conditions. RU: Предложено использовать платформу электронного обучения Moodle для организации самостоятельной работы студентов по математическим курсам. Разработана модель управления самостоятельной работой студентов как система педагогического контроля в условиях дистанционного образования.enдистанційна освітаелектронне навчаннясамостійна робота студентівdistance educatione-learningstudents’ self-studyдистанционное образованиеэлектронное обучениесамостоятельная работа студентовThe distance learning in the organization of students’ self-study of mathematical coursesДистанційне навчання в організації самостійної роботи студентів по математичним курсамДистанционное обучение в организации самостоятельной работы студентов по математическим курсамArticle