Кукліна, Тетяна СергіївнаKuklina, Tetyana S.Куклина, Татьяна СергеевнаКорнієнко, Ольга МиколаївнаKornienko, Olga M.2017-07-192017-07-192016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1907Кукліна Т. С., Корнієнко О. М. Дослідження якості послуг в закладах ресторанного господарства / Т. С. Кукліна, О. М. Корнієнко // Електронне наукове фахове видання «Глобальні та національні проблеми економіки». - 2016. - Випуск 11. - С. 416-419.UK: В статті аналізуються питання щодо актуальних методів дослідження якості послуг в закладах ресторанного господарства. Розглянуто проблематику оцінювання якості послуг та наведено загальні заходи підвищення об’єктивності результатів EN: The article analyzes the issues relative to current methods of service quality in restaurant management schools. Considered the problem of assessing the quality of services and the General measures to increase the objectivity of the results.RU: В статье анализируются вопросы относительно актуальных методов исследования качества услуг в заведениях ресторанного хозяйства. Рассмотрена проблематика оценки качества услуг и приведены общие меры повышения объективности результатовukrestaurant servicesqualitygradeserviceconsumerресторанні послугиякістьоцінкаобслуговуванняспоживачресторанные услугикачествооценкаобслуживаниепотребительДослідження якості послуг в закладах ресторанного господарстваStudy of service quality in restaurant management schoolsИсследование качества услуг в заведениях ресторанного хозяйстваArticle