Широкорад, Дмитро ВікторовичShyrokorad, Dmytro2024-04-082024-04-082023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/12963Конспект лекцій з курсу «Цифровий маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: Д.В. Широкорад. - Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. - 51 с.UK: В конспекті розглядаються найефективніші інструменти цифрового маркетингу, такі як пошукова оптимізація (SEO), контент-маркетинг, соціальні медіа, e-mail, чат-боти, контекстна реклама тощо. Розглянуто інструменти аналітики та вимірювання результативності, щоб забезпечити найкращий ефект від інвестицій у цифрову рекламу. Також показані можливості залучення інструментів на основі штучного інтелекту в якості асистентів при вирішенні широкого спектру маркетингових задач. EN: The outline covers the most effective digital marketing tools, such as search engine optimization (SEO), content marketing, social media, email, chatbots, contextual advertising, and more. Analytics and performance measurement tools are discussed to ensure the best possible return on investment in digital advertising. It also shows the possibilities of using artificial intelligence-based tools as assistants in solving a wide range of marketing tasks.ukЦифровий маркетингІнтернет маркетингE-mail маркетингSEODigital marketingInternet marketingE-mail marketingКонспект лекцій з курсу «Цифровий маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 – «Маркетинг»Lecture notes on the course "Digital Marketing" for full-time and part-time students majoring in 075 - "Marketing"Methodological guidelines