Зеркаль, Анастасія ВікторівнаZerkal, Anastasiia2024-06-132024-06-132024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/14640Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» всіх форм навчання / Укл. А.В. Зеркаль. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 38 с.UK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.ukРекламний менеджментРозробка рекламного бюджетуРекламне дослідження ринкуAdvertising managementDevelopment of advertising budgetAdvertising market researchМетодичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» всіх форм навчаннятодичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» всіх форм навчанняMethodological instructions for conducting practical and seminar classes, performing independent work in the discipline "Advertising Management" for students of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing" of the educational degree "Master" for all forms of educationMethodological guidelines