Соколова, Юлія ОлександрівнаSokolova, Yuliya O.Соколова, Юлия Александровна2017-12-152017-12-152017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2609Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. к.е.н., доцент Ю. О. Соколова. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. - 42 с.UK: Наведено методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» EN: Methodical reference for making the course paper on the discipline «Marketing» RU: Приведены методические рекомендации для выполнения курсовой работы по дисциплине «Маркетинг»ukмаркетингкомплекс маркетингуконцепція маркетингутоварцінамаркетинговий каналмаркетингові комунікаціїринокгалузьорганізаціяmarketingmarketing mixmarketing conceptcommoditypricemarketing channelmarketing communicationmarketbranchorganizationмаркетингкомплекс маркетингаконцепция маркетингаценамаркетинговый каналмаркетинговые коммуникациирынокотрасльорганизацияМетодичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», №6812еMethodical reference for making the course paper on the discipline «Marketing» for applicants of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 «Marketing»Методические указания для выполнения курсовой работы по дисциплине «Маркетинг» для соискателей высшего образования отрасли знаний 07 Управление и администрирование специальности 075 «Маркетинг»Methodological guidelines