Сніжко, Наталія ВікторівнаSnizhko, Nataliia2025-02-142025-02-142024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/19299Сніжко Н.В. Модель білінгвального навчання математики в технічному університеті [Електронний ресурс] / Н.В.Сніжко // Проблеми освіти. – 2024. – № 2(101).– С. 44-57.UK: Розглянута модель та рівні реалізації білінгвального навчання вищої математики студентів інженерно-технічних спеціальностей. Спроектована модель забезпечує сформованість білінгвальної предметної компетенції з математики та передбачає міждисциплінарний синтез предметних, мовних, загальнотехнічних (інженерних) і культурознавчих компонентів. EN: The model and levels of implementation of bilingual higher mathematics teaching/learning for students of engineering and technical specialties is considered. The designed model of bilingual mathematics teaching/learning ensures the formation of bilingual subject competence in mathematics and provides an interdisciplinary synthesis of subject, linguistic, general technical (engineering) and cultural components.ukбілінгвальна освітамодель білінгвального навчанняпредметно-орієнтовані дидактичні моделіbilingual educationmodel of bilingual teaching.subject-oriented didactic modelsМодель білінгвального навчання математики в технічному університетіModel of bilingual mathematics teaching at a technical universityArticle