Дядя, Сергій ІвановичТомілін, Вадим МиколайовичDyadya, Sergiy I.Tomilin, Vadim M.Дядя, Сергей ИвановичТомилин, Вадим Николаевич2019-03-122019-03-122018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4211Програма, методичні вказівки з вивчення дисципліни «Контрольно вимірювальні прилади» та контрольні завдання для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка» освітньої програми «Технології машинобудування» галузі знань «Механічна інженерія» заочної форми навчання // уклад. С. І. Дядя, В. М. Томілін. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. - 13 с.UK: Наведено програму, методичні вказівки з вивчення дисципліни «Контрольно вимірювальні прилади» та контрольні завдання для студентів заочної форми навчання EN: The program over methodical pointing are brought to the study of discipline " Measuring instruments " and control tasks are for the students of in absentia form of studies RU: Приведена программа, методические указания для изучения дисциплины «Контрольно измерительные приборы» и контрольные задания для студентов заочной формы обученияukзасоби вимірюванняпохибкаточністьбазуванняавтоматизаціяконтрольmeasuringerroraccuracybasingautomatizationcontrolсредства измеренияточностьпогрешностьбазированиеавтоматизацияконтрольПрограма, методичні вказівки з вивчення дисципліни «Контрольно вимірювальні прилади» та контрольні завдання для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка» освітньої програми «Технології машинобудування» галузі знань «Механічна інженерія» заочної форми навчанняProgram, methodical pointing from the study of discipline « Measuring instruments » and control tasks for the students of specialty a 131 «Applied mechanics» of the educational program «Technologies of engineer» the area of knowledge the «Mechanical engineering» of extra-mural form of studiesПрограмма, методические указания для изучения дисциплины «Контрольно измерительные приборы» и контрольные задания для студентов специальности 131 «Прикладная механика» образовательной программы «Технологии машиностроения» отрасли знаний «Механическая инженерия» заочной формы обученияMethodological guidelines