Лут, Катерина АнатоліївнаLut, Kateryna A.Лут, Екатерина АнатольевнаПопова, Оксана ІгорівнаPopova, Oksana I.Попова, Оксана Игоревна2020-06-172020-06-172017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5850Лут К. А. Вплив прагматичних чинників на переклад рекламних текстів автомобільної тематики / К. А. Лут, О.І. Попова// Науковий журнал Львівського державного університету безпеки життєдіяльності «Львівський філологічний часопис» : зб.наук.праць. Львів, 2017. – №1. – С. 33 – 37.UK: У статті розглядаються проблеми перекладу рекламних текстів автомобільної тематики. Особливу увагу приділено перекладацьким проблемам, що пов’язані з прагматичними чинниками. Також досліджено структурні характеристики рекламного повідомлення та його стилістичні особливості. EN: The article deals with the problems connected with the translation of automobile advertising texts. Special attention is paid to the translation problems, which refer to the pragmatic factors. The structural and stylistic features of automobile advertisement are considered. RU: В статье рассматриваются проблемы перевода рекламных текстов автомобильной тематики. Особое внимание обращается на переводческие проблемы, связанные с прагматическими факторами. Также рассматриваются структурные характеристики рекламного сообщения и его стилистические особенностиukadvertisement textpragmatic factorstext structuresloganways of translationрекламний текстпрагматичні чинникиструктура текстуслоганспособи перекладурекламный текстпрагматические факторыструктура текстаслоганспособы переводаВплив прагматичних чинників на переклад рекламних текстів автомобільної тематикиThe impact of pragmatic factors on the translation of automobile advertising textsВлияние прагматических факторов на перевод рекламных текстов автомобильной тематики..Article