Кутідзе, Людмила С.Kutidze, Lyudmila S.2023-03-152023-03-152022http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9796Робоча програма «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», освітня програма (спеціалізація) «Менеджмент організацій та адміністрування» ОС «Бакалавр»/ уклад. : Л. С. Кутідзе. - Запоріжжя:НУ «ЗП», 2022.- 21 с.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.ukмаркетингменеджменткомплекс маркетингуорганізація маркетингової діяльностіmarketingmanagementmarketing mixorganization of marketing activitiesРобоча програма «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», освітня програма (спеціалізація) «Менеджмент організацій та адміністрування», ОС «Бакалавр»Work program subject «Marketing management» for the preparation of higher education graduates of the Master specialty 073 «Management», educational program «Management and Administration»Methodological guidelines