Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Павлишина, Нина МихайловнаЛифар, Владислава ВіталіївнаLyfar, Vladyslava V.Лыфарь, Владислава Витальевна2017-09-072017-09-072016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2031Методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» заочної форми навчання / уклад. Н. М. Павлішина. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2016. – 26 с.UK: Наведені методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical recommendations to study and course papers writing on individual work on discipline «Marketing of industrial enterprises» RU: Приведены методические рекомендации к изучению курса и выполнению контрольных работ по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»ukринокпопитугодасервіспідприємствопромисловий маркетингкон'юнктуракомунікаціяmarketdemandagreementserviceenterpriseindustrial marketingconjuncturecommunicationрынокспроссоглашениесервиспредприятиепромышленный маркетингконъюнктуракоммуникацияМетодичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» заочної форми навчання, №6283еMethodical recommendations to study and course papers writing on the subject «Marketing of industrial enterprises» for students training direction 6.030507 «Marketing» education level «Bachelor» distance learningМетодические рекомендации к изучению курса и выполнению контрольных работ по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия» для студентов направления подготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» заочной формы обученияMethodological guidelines