Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina2025-01-312025-01-312024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/18924Методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Бакалавр» заочної форми навчання / Укл. Н.М. Павлішина. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 26 с.UK: Наведено рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» EN: Recommendations are given for studying the course and completing tests in the discipline "Consumer Behavior"ukспоживачповедінка споживачамаркетингові інструменти впливуconsumerconsumer behaviormarketing influence toolsМетодичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Бакалавр» заочної форми навчання..Methodological recommendations for studying the course and completing tests in the discipline "Consumer Behavior" for applicants for higher education in the specialty 075 "Marketing" (educational program "Marketing") of the educational degree "Bachelor" of correspondence educationMethodological guidelines