Капустян, Олексій ЄвгеновичKapustyan, Oleksiy Ye.Капустян, Алексей Евгеньевич2017-02-272017-02-272016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1665Методичні вказівки до лабораторної роботи № 3 з дисципліни "Основи теорії наплавлення" для студентів освітньої програми "Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій" для всіх форм навчання / уклад. О. Є. Капустян – Запоріжжя : ЗНТУ, 2016. - 10 с.UK: Наведенi методичні вказівки до лабораторної роботи № 3 з дисципліни "Основи теорії наплавлення" для студентів освітньої програми "Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій" для всіх форм навчання EN: These guidancefor laboratory work number 3 of subject "Fundamentals of the theory of surfacing" for students of the educational program "Restoring and improving the durability of parts and structures" for all forms of education RU: Приведены методические указания к лабораторной работе № 3 по дисциплине "Основы теории наплавки" для студентов образовательной программы "Восстановление и повышение износостойкости деталей и конструкций" для всех форм обученияukхімічні реакціїрозплавлений металхімічний складкоефіцієнт переходузахисний газінертні газиактивні газиchemical reactionsthe molten metalchemical compositionthe transition rateprotective gasinert gasesactive gasesхимические реакциирасплавленный металлхимический составкоэффициент переходазащитный газинертные газыактивные газыМетодичні вказівки до лабораторної роботи № 3 з дисципліни "Основи теорії наплавлення" для студентів освітньої програми "Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій" для всіх форм навчанняGuidance for laboratory work number 3 of subject "Fundamentals of the theory of surfacing" for students of the educational program "Restoring and improving the durability of parts and structures" for all forms of educationМетодические указания к лабораторной работе № 3 по дисциплине "Основы теории наплавки" для студентов образовательной программы "Восстановление и повышение износостойкости деталей и конструкций" для всех форм обученияMethodological guidelines