Бондаревич, Ірина МиколаївнаБондаревич, Ирина НиколаевнаBondarevych, Iryna M.2016-06-082016-06-082013http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/861Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів дисципліни «Філософія», що виносяться на самостійну роботу студента (для спец. Е ф-ту): Навчально-методичне видання / Укладач: Бондаревич І.М. – Запоріжжя, ЗНТУ, 2013. – 34 с.UK: Вивчення загальноосвітнього курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями і проблемами сучасної світової та вітчизняної філософії, їх історії, з розмаїттям підходів і методологій пізнавальної діяльності. Мета викладання дисципліни полягає у формуванні філософської культури мислення студентів, засвоєнні ними базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології в процесі розв’язання завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності; збагаченні інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх бакалаврів, магістрів. EN: Learning the general course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and problems of the modern world and domestic philosophy, their history, with diversity of approaches and methodologies of cognitive activity. The purpose of teaching philosophy is to build a philosophical of students thinking, is assimilation their basic theoretical knowledge and practical application skills of philosophical methodology in the process of solving problems of social and individual vital functions; enriching the intellectual and creative potential of future bachelors and masters. RU: Изучение общеобразовательного курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными теориями и проблемами современной мировой и отечественной философии, с разнообразными подходами познавательной деятельности. Цель преподавания дисциплины состоит в формировании культуры мышления студентов, освоении ими базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии в процессе решения задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности; обогащении интеллектуально-творческого потенциала будущих специалистов.ukособливості теологічного світогляду та світосприйманняосновні філософські проблеми німецької класичної філософіїсутність філософії та філософського методу пізнання в філософії марксизмудіалектика як теорія: принципи, категорії, закониiсторичні та культурні особливості формування української філософської думкиfeatures theological outlook and world viewbasic philosophical problems of classical German philosophythe essence of philosophy and philosophical method of cognition in Marxist philosophydialectics as a theory , principles , categories , lawshistorical and cultural features of formation of Ukrainian philosophical thoughtособенности теологического мировоззрения и мировосприятияосновные философские проблемы немецкой классической философиисущность философии и философского метода познания в марксизмедиалектика как теория: принципы, категории, законыисторические и культурные особенности формирования украинской философской мыслиНавчально-методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів дисципліни «Філософія», що виносяться на самостійну роботу студента (для спец. Е ф-ту)Методические рекомендации по изучению содержательных модулей дисциплины «Философия», которые выносятся на самостоятельную работу студентов (для специальностей Е–факультета ЗНТУ)Educational-methodical recommendations for the course «Philosophy» (for bachelor students of Electrical specialties ZNTU)Methodological guidelines