Кононенко, Юлія ОлександрівнаKononenko, Julia O.2024-02-142024-02-142023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/11345Кононенко Ю.О. Залежність навчальної мотивації школярів від застосування інтерактивних методів на уроці / Ю.О. Кононенко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 84 c.UK: Магістерська робота у своїй сутності спрямована на вивчення та аналіз використання інтерактивних технологій у процесі навчання на уроках для підвищення навчальної мотивації школярів. Дослідження охоплює впровадження інноваційних методів, таких як "Дерево рішень", "Метод ПРЕС", та "Займи позицію" на уроках для покращення активності та результативності освітнього процесу. Робота базується на аналізі впливу цих технологій на навчальний процес та активність учнів, їхня мотивація до навчання та засвоєння нової інформації. Робота висвітлює ефективність використання інтерактивних технологій у вирішенні завдань навчального процесу та їхній вплив на активність та мотивацію школярів. EN: The master's work in its essence is aimed at the study and analysis of the use of interactive technologies in the process of learning in lessons to increase the educational motivation of schoolchildren. The study covers the implementation of innovative methods such as "Decision Tree", "PRESS Method", and "Take a position" in lessons to improve the activity and effectiveness of the educational process. The work is based on the analysis of the impact of these technologies on the educational process and activity of students, their motivation to study and assimilation of new information. The work highlights the effectiveness of using interactive technologies in solving the tasks of the educational process and their impact on the activity and motivation of schoolchildren.ukmotivationschoolchildrenstudentsteachingмотиваціяшколяріучнінавчанняМагістерська робота на тему «Залежність навчальної мотивації школярів від застосування інтерактивних методів на уроці»Master thesis «Dependence of Schoolchildren's Learning Motivation on Use of Interactive Methods in Classroom»Master thesis