Батрух, РоманBatruh, RomanБатрух, Роман2021-03-092021-03-092020http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7201Батрух Р.О. Обґрунтування параметрів травмобезпечного пристрою рульового керування автомобіля категорії М1: магістерська робота / Р.О. Батрух. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020. – 114 c.UK: Магістерська робота присвячена розробці заходів щодо обґрунтування параметрів травмобезпечного рульового керування автомобіля категорії М1 з поперечним розташування двигуна з поліпшеними експлуатаційними властивостями на підставі дослідження процесу навантаження перфорованого травмобезпечного валу за змінами міцності його матеріалів та показників надійності під час нормальних та критичних зусиль. EN: The master's thesis is devoted to the development of measures to substantiate the parameters of injury-safe steering of a car of category M1 with a transverse engine with improved operational properties based on the study of the loading process of a perforated injury-safe shaft by changing the strength of its materials and reliability indicators during normal and critical efforts. RU: Магистерская работа посвящена разработке мероприятий для обоснования параметров травмобезопасного рулевого управления автомобиля категории М1 з поперечным расположением двигателя с улучшенными эксплуатационными свойствами на основании исследования процесса нагружения перфорированного травмобезопасного вала по изменению прочности его материалов и показателей надежности во время нормальных и критически усилий.ukміцністьтискенергопоглинаючий пристрійstrengthpressureenergy absorbing deviceпрочностьдавлениеэнергопоглощающее устройствоОбґрунтування параметрів травмобезпечного пристрою рульового керування автомобіля категорії М1Substantiation of the parameters of the injury-safe steering device for a car of category M1Обоснование параметров травмобезопасного устройства рулевого управления автомобиля категории М1Master thesis