Кошелев, МихайлоKoshelev, MikhailКошелев, Михаил2019-09-202019-09-202018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4843Кошелев М. О. Обґрунтування методики визначення впливу кутової жорсткості стабілізатора підвіски типу МасPherson на кути встановлення коліс автомобіля категорії МІ / М. О. Кошелев. - Запоріжжя: - ЗНТУ, 2018 – 92 c.UK: Магістерська робота присвячена розробці методичного забезпечення, яке дало можливість визначити закономірність впливу жорсткості стабілізатора додатково встановленого у передню підвіску МасPherson на зміну положення її кінематичних ланок та теоретичний кут підресорених мас автомобіля при моделюванні нормального навантаження в лабораторних умовах. EN: The master's work is devoted to the development of methodological support, which made it possible to determine the regularity of the influence of the stiffness of the stabilizer additionally installed in the MacPherson front suspension on the change in the position of its kinematic links and the theoretical angle of the sprung masses of the car in laboratory conditions when simulating normal loading. RU: Магистерская работа посвящена разработке методического обеспечения, которое дало возможность определить закономерность влияния жесткости стабилизатора дополнительно установленного в переднюю подвеску МасPherson на изменение положения ее кинематически звеньев и теоретический угол подрессоренных масс автомобиля в лабораторных условиях при моделировании нормального нагружения.ukпідвіскастабілізаторкутова жорсткістьпідресорена масаsuspensionstabilizerangular stiffnesssprung massподвескастабилизаторугловая жесткостьподрессоренная массаОбґрунтування методики визначення впливу кутової жорсткості стабілізатора підвіски типу МасPherson на кути встановлення коліс автомобіля категорії МІJustification of the methodology for determining the influence of the angular stiffness of the suspension stabilizer MacPherson type on the installation angles of the wheels of a car of category MІОбоснование методики определения влияния угловой жесткости стабилизатора подвески типа МасPherson на углы установки колес автомобиля категории МІMaster thesis