2018-12-222018-12-222018-12-22http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3923Голова експертної комісії: Писаренко Володимир Вікторович − завідувач кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії , доктор економічних наук, професор; Член експертної комісії: Ковальчук Світлана Володимирівна − завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету, доктор економічних наук, професор.UK: Наведено висновки експертної комісії щодо проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми Маркетинг зі спеціальності 075 Маркетинг за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. EN: The conclusions of the expert committee about the conduct of the primary accreditation expertise of the educational-professional program Marketing specialty 075 Marketing on the second (master) level of higher education are given. RU: Приведены выводы экспертной комиссии про проведения первичной аккредитационной экспертизы образовательно-профессиональной программы Маркетинг специальности 075 Маркетинг второго (магистерского) уровня высшего образования.ukакредитаціяосвітньо-професійна програмамаркетингвисновкиaccreditationeducational-professional programmarketingconclusionsаккредитацияобразовательно-профессиональная программамаркетингвыводыВисновки експертної комісії Міністерства освіти і науки України щодо проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти у Запорізькому національному технічному університетіThe conclusions of the Ministry’s of Education and Science of Ukraine expert commission about conducting an accreditation expertise of the educational-professional program “Marketing” of specialty 075 “Marketing” on the second (master's) level of higher education at Zaporozhye National Technical UniversityВыводы экспертной комиссии Министерства образования и науки Украины про проведение аккредитационной экспертизы образовательно-профессиональной программы «Маркетинг» специальности 075 «Маркетинг» по второму (магистерскому) уровню высшего образования в Запорожском национальном техническом университетеWorking Paper