Гура, Наталя ПетрівнаГура, Наталя ПетровнаGura, Natalya P.2016-07-222016-07-222011http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1091Методичні вказівки до контрольних робіт з дисципліни "Практичний курс німецької мови" для студентів 3 курсу спеціальності „Переклад” заочної форми навчання / уклад. Н. П. Гура. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2011. - 34 с.UK: Запропоновані методичні вказівки являють собою посібник для перевірки знань з німецької мови студентів 3 курсу спеціальності „Переклад” заочної форми навчання. В розробці подано 2 контрольні роботи, які складаються з граматичних та лексичних вправ в межах вивченого матеріалу. EN: Offered methodical guidelines is a manual for knowledge checking in the German language for 3rd year students in the specialty “Translation” of the extramural study. In the learning aid there are 2 tests, which consist of grammatical and lexical exercises within the framework of the learned material. RU: Предложенные методические указания представляют собой пособие для проверки знаний немецкого языка студентов 3 курса специальности «Перевод» заочной формы обучения В разработке даны 2 контрольные работы, которые состоят из грамматических и лексических упражнений в рамках изученного материала.ukінфінітивінфінітивні групиінфінітивні конструкціїсполучникскладносурядні реченняскладнопідрядні реченняпасивний станinfinitiveinfinitive groupsinfinitive constructionsconjunctioncompound sentencescomplex sentencespassive voiceинфинитивинфинитивные группыинфинитивные конструкциисоюзсложносочиненные предложениясложноподчиненные предложенияпассивный залогМетодичні вказівки до контрольних робіт з дисципліни «Практичний курс німецької мови» для студентів 3 курсу спеціальності „Переклад” заочної форми навчанняМетодические указания к контрольным работам по дисциплине «Практический курс немецкого языка» для студентов 3 курсa специальности «Перевод» заочной формы обученияMethodical Guidelines for tests on the discipline “Practical course of the German language” for 3rd year students in the specialty “Translation” of the extramural studyMethodological guidelines