Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.2024-09-132024-09-132017https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/16257Павлішина Н.М. Маркетингова стратегія: сутність та методика формування / Н.М. Павлішина, Г.В. Рясна // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії . – 2017. – Вип 6 (12). – С. 126-130.UK: В статті розглянуто різні підходи до трактування поняття «маркетингова стратегія». На основі узагальнення розглянутих підходів відмічено основні риси, які їй притаманні. Розглянуто ключові етапи процесу розробки маркетингової стратегії підприємства та розкрито їх зміст. Запропоновано розширення систематизації існуючих методів формування стратегій маркетингу EN: The article considers different approaches to the interpretation of the concept of "marketing strategy". Based on the generalization of the considered approaches, the main features inherent in it are noted. The key stages of the process of developing the company's marketing strategy are considered and their content is disclosed. It is proposed to expand the systematization of existing methods of forming marketing strategiesukмаркетингова стратегіяметодика формування маркетингової стратегіїпроцес формування маркетингової стратегіїmarketing strategymethod of forming a marketing strategythe process of forming a marketing strategyМаркетингова стратегія: сутність та методика формуванняMarketing strategy: the essence and methodology of formationArticle