Жадан, Марія ОлексіївнаZhadan, Mariia O.2025-10-102025-10-102025https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/23378Жадан М.О. Брендинг: формування та забезпечення ефективності використання: бакалаврська робота / М.О. Жадан – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. – 84 c.UK: Розглянуто теоретичні теоретичні засади формування і оцінювання брендингу, проаналізовано процес створення та просування бренду «Mavka», запропоновано шляхи покращення ефективності бренду «Mavka» EN: The theoretical foundations of branding formation and evaluation are considered, the process of creating and promoting the “Mavka” brand was analyzed and ways to improve the effectiveness of the “Mavka” brand are proposedbrandingvisual identitycommunication strategyбрендингвізуальна айдентикакомунікаційна стратегіяБрендинг: формування та забезпечення ефективності використанняBranding: forming and ensuring the effectiveness of useMaster thesis