Мухіна, Світлана АндріївнаMuxina, Svitlana A.2025-09-222025-09-222025https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/22945Мухіна С. А. SMM-маркетинг в ресторанному бізнесі: бакалаврська робота / С. А. Мухіна – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. – 74 с.UK: У роботі визначено основні поняття цифрового маркетингу; досліджено особливості ідентифікації маркетингу у підприємствах ресторанного господарства; проведено аналіз маркетингової діяльності кондитерської «TOCASA»; запропоновано програму заходів з удосконалення маркетингової стратегії та розвитку бренду у соціальних мережах. Практичне значення дипломної роботи полягає у розробці рекомендацій, які можуть бути використані для покращення SMM-маркетингової стратегії кондитерської «TOCASA», а також інших підприємств ресторанного господарства. EN: The work defines the main concepts of digital marketing, investigates the peculiarities of identifying marketing in enterprises of the restaurant business, analyzes the marketing activities of the pastry shop «TOCASA» and proposes a program of measures for improving the marketing strategy and developing the brand in social networks. The practical significance of the thesis lies in the development of recommendations that can be used to enhance the SMM-marketing strategy of the pastry shop «TOCASA» as well as other enterprises in the restaurant business.ukресторанний бізнесSMM-маркетингавтоматизаціяrestaurant businessSMM-marketingautomationSMM-маркетинг в ресторанному бізнесіSMM-Marketing in the Restaurant BusinessMaster thesis