Бондаревич, Ірина МиколаївнаБондаревич, Ирина НиколаевнаBondarevych, Iryna M.2016-05-272016-05-2720142072-1692http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/798Бондаревич, І. М. Педагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплін [Текст] / І. М. Бондаревич // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії: Збірник наукових праць / Гол. ред.. В.Г.Воронкова. – Вип.58. – Запоріжжя: Вид-во ЗДІА, 2014 – 286с. – С.117–127.UK: У статті аналізуються причини кризового стану сучасної освіти. Доводиться, що передача знань, як провідна функція сучасної української освіти, не відповідає її новій стратегічній меті – вихованню особистості. На прикладі викладання курсу «Філософії» досліджується питання вивільнення потенціалу гуманітарних дисциплін на користь особистісному зростанню викладача і студента. EN: The article presents an analysis of the causes of crisis modern education. It is proved that the transfer of knowledge as the leading function of modern Ukrainian education does not match its new strategic objective - the education of the individual. On an example of teaching the course "Philosophy " explores the question of the release humanities potential for personal growth of a teacher and a student. RU: В статье исследуются причины кризисного состояния современного образования. Доказано, что ведущая функция современной украинской системы образования не соответствует изменившейся стратегической цели – воспитанию личности. Школьные программы и учебные программы в ВУЗах по содержанию ориентированы на передачу знаний. При этом проблемы личностного роста являются производными, рассматриваются в качестве последствий, в лучшем случае, параллельно учебному процессу. На примере преподавания курса «Философии» исследуется потенциал гуманитарных дисциплин для реализации личностного роста преподавателя и студента.ukпроцес вихованнякриза сучасної системи освітивиховання/самовиховання особистостіпсихолого-педагогічні цілі викладання гуманітарних дисциплінprocess of educationthe crisis of the modern system of educationknowledge transfer education / self- identitypsychological and educational purposes of teaching humanitiesпроцесс воспитаниякризис современной системы образованиявоспитание/ самовоспитание личностипсихолого-педагогические цели преподавания гуманитарных дисциплинПедагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплінПедагогические технологии как условие развития потенциала гуманитарных дисциплинPedagogical technology as a condition for unleashing the potential of the humanitarity disciplinesArticle