Гончар, Лілія ВолодимирівнаHonchar, Lilia2025-11-182025-11-182025https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/24846Гончар Л. В. Вплив засобів художньої гімнастики на рухову підготовленість дітей старшого дошкільного віку / Л. В. Гончар // Фізична культура і спорт: традиції, досвід, інновації. Матеріали III Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 13 березня 2025 р. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. – С. 27-30.UK Після експерименту більшість дітей експериментальної групи мали середній (42,5%) та високий (35,0%) рівні рухової підготовленості. Впровадження засобів художньої гімнастики дозволяє сформувати правильну техніку виконання життєво-необхідних рухових умінь і навичок та підвищити рівень рухової підготовленості у дітей 5-6 років. Запропоновані нами засоби художньої гімнастики в значній мірі вплинули на рівень рухової підготовленості дітей експериментальної групи. Результати контрольної групи мали незначне покращення порівняно з експериментальною. EN After the experiment, most children of the experimental group had an average (42.5%) and high (35.0%) levels of motor readiness. The introduction of artistic gymnastics allows you to form the right technique of performing vital motor skills and increase the level of motor readiness in children 5-6 years. The means of rhythmic gymnastics we have greatly influenced the level of motor preparedness of children of the experimental group. The results of the control group had a slight improvement compared to the experimental.uk5-6 years childrenolder preschool agemotor readinesspreschoolersдіти 5-6 роківстарший дошкільний вікрухова підготовленістьдошкільникиВплив засобів художньої гімнастики на рухову підготовленість дітей старшого дошкільного вікуThe Impact of Health-Recreational Physical Activity on the Physical Condition of Children Affected by the WarThesis