Зеркаль, Анастасія ВікторівнаZerkal , Anastasiia2024-07-052024-07-052024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/15614Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Паблік рилейшнз» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання / укл. А.В. Зеркаль. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка». 2024. - 20 с.UK: Вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз» як інструменту впливу на громадську думку, де особлива увага приділяється організації комунікацій, бар’єром комунікацій і вивченню конкретних PR-технологій, які належать до методів PR-впливу на громадську думку EN: Study of the discipline "Public Relations" as a tool for influencing public opinion, where special attention is paid to the organization of communications, the communication barrier and the study of specific PR technologies that relate to PR methods for influencing public opinionukІсторія становлення та функціональний зміст PRОб’єкт і предмет PR як галузі наукового знанняГромадськість в галузі паблік рилейшнзHistory of formation and functional content of PRObject and subject of PR as a field of scientific knowledgePublic in the field of public relationsМетодичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Паблік рилейшнз» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчанняMethodological instructions for conducting practical and seminar classes, performing independent work in the discipline "Public Relations" for students of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing" of the educational degree "Bachelor" for all forms of educationMethodological guidelines