Пущина, Ірина ВікторівнаPushchina, Iryna V.Пущина, Ирина ВикторовнаБабій, Іван МиколайовичBabyi, Ivan M.Бабий, Иван НиколаевичІвахненко, Анна АркадіївнаIvakhnenko, Anna A.Ивахненко, Анна Аркадьевна2017-12-202017-12-202017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2621Програма виробничої (науково-педагогічної) практики для магістрантів спеціальності 016 – Спеціальна освіта / уклад. І. В. Пущина, І. М. Бабій, В. І. Кемкіна, А. А. Івахненко – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 17 с.UK: Науково-педагогічна практика магістрантів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» – це невід'ємний вид науково-дослідної роботи магістранта, який націлений на формування й розвиток професійних навичок викладача вищої школи, оволодіння основами педагогічної майстерності, уміннями й навичками самостійного проведення навчально-виховної й викладацької роботи. EN: The scientific and pedagogical practice of masters of specialty 016 "Special Education" is an inalienable type of research work of a graduate student who is aimed at the formation and development of professional skills of a teacher of higher education, mastering the basics of pedagogical skills, skills and skills of independent conducting of educational and teaching and teaching work RU: Научно-педагогическая практика магистрантов специальности 016 «Специальное образование» - это неотъемлемый вид научно-исследовательской работы магистранта, который нацелен на формирование и развитие профессиональных навыков преподавателя высшей школы, овладение основами педагогического мастерства, умениями и навыками самостоятельного проведения учебно-воспитательной и преподавательской работы.ukscientific and pedagogical practiceprofessional qualificationtheoretical trainingpractical trainingнауково-педагогічна практикапрофесійна кваліфікаціятеоретична підготовкапрактична підготовканаучно-педагогическая практикапрофессиональная квалификациятеоретическая подготовкапрактическая подготовкаПрограма виробничої (науково-педагогічної) практикиProgram of Practical Training (scientific and pedagogical)Программа производственной (научно-педагогической) практикиMethodological guidelines