Шелеметьєва, Тетяна В’ячеславівнаБурунов, О.В.2025-02-062025-02-062020https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/18993Шелеметьєва Т.В. Особливості бренд-менеджменту в туристичній діяльності / Т.В. Шелеметьєва, О.В. Бурунов // Тиждень науки-2020. Факультет міжнародного туризму та економіки. Тези доповідей науково-практичної конференції, Запоріжжя, 13-17 квітня 2020 р. / Редкол. : В. В. Наумик (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2020. – С.82-83.ukбренд-менеджменттуристична діяльністьтуристичний брендингуправління брендингомОсобливості бренд-менеджменту в туристичній діяльностіThesis