Цараненко, Дар’я ІгорівнаTsaranenko, Daria I.Цараненко, Дарья Игоревна2019-02-152019-02-152018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4088Цараненко Д. І. Кіберспорт як сучасний тренд міжнародного електронного бізнесу: дипломна магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» / Д. І. Цараненко - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 118 c.UK: У магістерській роботі розглянуто еволюцію міжнародного електронного бізнесу, проаналізовано особливості функціонування електронного спорту в різних регіонах світу, його вплив на структуру ринку комп’ютерних ігор в умовах глобалізації, визначено домінування Азіатсько-Тихоокеанського регіону, оцінено вплив електронного спорту на зміни в структурі економіки Північної Америки, надано фактичні та прогнозні дані розподілу доходу світового ігрового ринку за видами, визначено перcпективи пoдальшoгo рoзвитку електрoннoгo cпoрту як cфери міжнарoднoгo бізнесу EN: Master thesis examines the evolution of international e-business, the peculiarities of the functioning of esports in different regions of the world and its impact on the structure of the games market in the conditions of globalization are analyzed, the predominance of the Asia-Pacific region has been identified, the influence of electronic sports on changes in the structure of the economy of North America is estimated, the actual and forecasted data on the distribution of income of the global games market by types is given, the prospects of further development of esports as a part of international business are determined EN: В магистерской работе рассмотрена эволюция международного электронного бизнеса, проанализированы особенности функционирования электронного спорта в различных регионах мира, его влияние на структуру рынка компьютерных игр в условиях глобализации, определено доминирование Азиатско-Тихоокеанского региона, оценено влияние электронного спорта на изменения в структуре экономики Северной Америки, предоставлено фактические и прогнозные данные распределения дохода мирового игрового рынка по видам, определены перспективы дальнейшего развития электронного спорта как сферы международного бизнесаukelectronic sportsesportse-businessgaming industryglobal games marketелектронний спорткіберспортелектронний бізнесігрова індустріясвітовий ринок відеоігорэлектронный спорткиберспортэлектронный бизнесигровая индустриямировой рынок видеоигорКіберспорт як сучасний тренд міжнародного електронного бізнесуEsport as the current trend of the international e-businessКиберспорт как современный тренд международного электронного бизнесаMethodological guidelines