Крініцин, Микита ІгоровичKrinitsin, M.I.Криницын, Никита Игоревич2022-02-162022-02-162021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8634Крініцин М.І. Модель управління розвитком підприємства ресторанного господарства на принципах маркетингової концепції: магістерська робота / М.І. Крініцин. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 109 с.UK: У роботі охарактеризовано методологічні аспекти управління розвитком підприємства ресторанного господарства. Проаналізовано управління розвитком підприємства ресторанного господарства «People». Розроблено модель управління розвитком підприємства ресторанного господарства на принципах маркетингової концепції підприємства ресторанного господарства «People». Визначено напрямки впровадження маркетингової концепції в управління розвитком підприємства ресторанного господарства. EN: The methodological aspects of the development of the development of a restaurant economy are characterized. The management of the development of a restaurant economy «People» is analyzed. The model of development of the development of the restaurant economy on the principles of the marketing concept of the company «People» is developed. The directions of introduction of the marketing concept in management of development of the enterprise of restaurant economy are defined. RU: В работе охарактеризованы методологические аспекты управления развитием предприятия ресторанного хозяйства. Проанализировано управление развитием предприятия ресторанного хозяйства «People». Разработана модель управления развитием предприятия ресторанного хозяйства на принципах маркетинговой концепции предприятия ресторанного хозяйства «People». Определены направления внедрения маркетинговой концепции в управление развитием предприятия ресторанного хозяйства.ukservicerestaurant economymarketing conceptпослугаресторанне господарствомаркетингова концепціяуслугаресторанное хозяйствомаркетинговая концепцияМодель управління розвитком підприємства ресторанного господарства на принципах маркетингової концепціїThe Management Model of Restaurant Development on the Principles of Marketing ConceptМодель управления развитием предприятия ресторанного хозяйства на принципах маркетинговой концепцииMaster thesis