Сніжко, Наталія ВікторівнаSnizhko, Nataliia2025-02-142025-02-142024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/19302Сніжко Н.В. Передумови та теоретичні основи моделювання білінгвального навчання математики майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Н.В.Сніжко // Strategic Directions for Developing Science and Education in Ukraine: scientific monograph. Ed. M. Filipovych. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2024. – Р. 196-223.UK: В роботі розглядаються питання, пов’язані з необхідністю розробки моделі білінгвального навчання математики (предметів математичного циклу) майбутніх інженерів в умовах технічного університету. Виявлено соціально-педагогічні передумови, які визначають необхідність розробки цілісної концепції білінгвального навчання майбутніх фахівців інженерно-технічної сфери. Сформульовані теоретичні основи білінгвального навчання математики в технічному університеті. EN: The work considers issues related to the need to develop a model of bilingual mathematics (subjects of the mathematical cycle) teaching/learning for future engineers in the conditions of a technical university. The socio-pedagogical prerequisites that determine the need to develop a holistic concept of bilingual training of future specialists in the engineering and technical sphere have been identified. Theoretical basis of bilingual teaching of mathematics at the technical university is formulatedukбілінгвальна освітамодель білінгвального навчаннявища математикаbilingual educationmodel of bilingual teaching/learninghigher mathematicsПередумови та теоретичні основи моделювання білінгвального навчання математики майбутніх інженерівРrerequisites and theoretical basis for modeling of bilingual mathematics teaching of future engineers.Article