Сніжко, Наталія ВікторівнаSnizhko, Nataliia2024-09-122024-09-122024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/16248UK: Розглядається поняття білінгвальної предметної компетенції з математики майбутніх інженерів. Описано структурний склад білінгвальної предметної компетенції з математики. Охарактеризовано її компоненти: предметний, спеціальний мовний в області рідної мови, спеціальний мовний в області іноземної мови, загальнопрофесійний (методологічний), міжкультурний. Сформульовані сутнісні характеристики білінгвальної предметної компетенції з математики. Відповідно до компетентнісного підходу в якості основних параметрів, які характеризують білінгвальну предметну компетенцію щодо математики, використовуються поняття «знання», «вміння», «навички», «здатність», «готовність». На основі дослідження дано трактування поняття «білінгвальна предметна компетенція з математики (білінгвальна математична компетенція) майбутнього інженера».. EN: The concept of bilingual subject competence in mathematics of future engineers is considered. The structural composition of bilingual subject competence in mathematics is described. Its components are characterized: subject component, special language component in the area of the native language, special language component in the area of a foreign language, general professional (methodological) component, intercultural component. Essential characteristics of bilingual subject competence in mathematics are formulated. According to the competence approach, the concepts of «knowledge», «skills», «habits», «ability», «readiness» are used as the main parameters characterizing bilingual subject competence in mathematics. On the basis of the study, the interpretation of the concept of «bilingual subject competence in mathematics (bilingual mathematical competence) of the future engineer» is givenukвища математикатехнічний університетінженерна освітаhigher mathematicstechnical universitybilingual educationБілінгвальна предметна компетенція з математики студентів інженерно-технічних спеціальностейBilingual subject competence in mathematics of students of engineering and technical majoritiesArticle