Кайбулаєва, Анастасія АнатоліївнаKaibulaeva, Anastasia AnatoliivnaКайбулаева, Анастасия Анатольевна2020-02-032020-02-032019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5386Кайбулаєва А. А Франчайзинг як форма розвитку бізнесу підприємств громадського харчування : дипломна магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» / А. А. Кайбулаєва. Запоріжжя : НУЗП, 2019. – 140 c.UK: Досліджено глобальні тенденції розвитку франчайзингових мереж громадського харчування. Проаналізовано та систематизовано методичні підходи до розробки та впровадження франчайзингових систем. На міжнародному та національному рівнях досліджено особливості системи регулювання франчайзингових відносин. Обгрунтовано необхідність створення регіонально-галузевого франчайзингового центру підприємницької діяльності. EN: Global tendencies of development of franchising catering networks are investigated. Methodical approaches to the development and implementation of franchising systems are analyzed and systematized. Features of the system of regulation of franchise relations are investigated at the international and national levels. The necessity of creation of regional-branch franchising center of business activity is substantiated. RU: Исследованы глобальные тенденции развития франчайзинговых сетей общественного питания. Проанализированы и систематизированы методические подходы к разработке и внедрению франчайзинговых систем. На международном и национальном уровнях исследованы особенности системы регулирования франчайзинговых отношений. Обоснована необходимость создания регионально-отраслевого франчайзингового центра предпринимательской деятельности.ukbusiness modelsocial efficiencyfranchisingeconomic efficiencyfranchising indexбізнес-модельфранчайзингсоціальна ефективністьекономічна ефективністьзабезпечення продовольчої безпекибизнес-модельфранчайзингсоциальная эффективностьэкономическая эффективностьиндекс франчайзингаФранчайзинг як форма розвитку бізнесу підприємств громадського харчуванняFranchising as a form of business development of catering enterprisesФранчайзинг как форма развития бизнеса предприятий общественного питанияMaster thesis