Зеркаль, Анастасія ВікторівнаAnastasiia, Zerkal2024-05-152024-05-152023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/14132Робоча програма навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент» для підготовки здобувачів освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг» / А.В. Зеркаль – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 13 с.UK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.ukРекламний менеджментРозробка рекламного бюджетуРекламне дослідження ринкуВизначення цілей рекламиAdvertising managementDevelopment of advertising budgetAdvertising market researchDefining advertising goalsРобоча програма навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент» освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»Working program of the educational discipline (mandatory) “Advertising management” educational program "Marketing". Second level of higher education. Specialty - 075 "Marketing"Methodological guidelines