Гурова, Дар’я ДмитрівнаГурова, Дарья ДмитриевнаGurova, Darya D.2017-08-102017-08-102013http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1953Гурова Д. Д. Стратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфери / Д. Д. Гурова // Економіка. Управління. Інновації. - 2013. - № 2 (10). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_2_20UK: В статті проведений стратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфери м. Запоріжжя, для аналізу конкуренції в галузі було запропоновано використання показника концентрації туристських фірм на ринку, шляхом сегментації та визначенням ключових факторів успіху була досліджена кон’юнктура туристського ринку регіону. EN: The strategic analysis of business tourism industry of Zaporozhye region was done, to analyze competition in the industry were invited to use the indicator concentration tourist companies market, through segmentation and identification of key success factors was investigated tourist market conditions in the region. RU: В статье проведен стратегический анализ деятельности предприятий туристской отрасли г.Запорожье, для анализа конкуренции в отрасли было предложено использование показателя концентрации туристических фирм на рынке, путем сегментации и определения ключевых факторов успеха была исследована конъюнктура туристского рынка региона.uktourism marketstrategic analysissegmentationmarket conditionsmarket sharepositioningtourist producttourist businessa key success factorтуристський ринокстратегічний аналізсегментаціякон’юнктураринкова часткапозиціонуваннятурпродукттуристське підприємствоключовий фактор успіхутуристский рынокстратегический анализсегментацияконъюнктурарыночная доляпозиционированиетурпродукттуристическое предприятиеключевой фактор успехаСтратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфериСтратегический анализ деятельности предприятий туристской сферыStrategic analysis of tourism industry enterprisesArticle