Левченко, Наталія МихайлівнаLevchenko, Nataliya M.Левченко, Наталья Михайловна2019-10-102019-10-102019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4894Левченко Н. М.Сервісний супровід організації навчання в птнз за принципами дуальності в умовах децентралізації освіти / Н. М. Левченко, Л. В. Антонова, А. В. Антонов // Державне управління: удосконалення та розвиток. – 2019. - № 1. URL:www.dy.nayka.com.uaUK: Проаналізовано перші кроки запровадження в умовах децентралізації освіти сервісного супроводу організації навчання в ПТНЗ за принципами дуальності. Встановлено, що сервісний супровод організації навчання в ПТНЗ формувався ситуативно, як проста рефлексія на кожне питання та пошук відповіді. Наголошено, що система сервісного супроводу організації навчання в ПТНЗ має формуватись з урахуванням впливу/інтересів стейкхолдерів освітнього процесу. Запропоновано Карту пріоритетних груп стейкхолдерів освітнього процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо сервісного супроводу організації навчання в ПТНЗ за принципами дуальності. EN: The first steps of introduction in the conditions of decentralization of education of service support of the organization of training in vocational training on the principles of duality are analyzed. It was found that the service support of the organization of training at the VET was formed situationally, as a simple reflection on each question and finding the answer. It is emphasized that the system of service support of the organization of training in VET should be formed taking into account the influence / interests of stakeholders in the educational process. A Stakeholder Priority Group Map of the educational process is proposed. Practical recommendations on the service support of the organization of training in vocational training on the principles of duality have been developed. RU: Проанализированы первые шаги внедрения в условиях децентрализации образования сервисного сопровождения организации обучения в ПТУ по принципам дуальности. Установлено, что сервисный сопровождение организации обучения в ПТУ формировался ситуативно, как простая рефлексия на каждый вопрос и поиск ответа. Отмечено, что система сервисного сопровождения организации обучения в ПТУ должна формироваться с учетом влияния / интересов стейкхолдеров образовательного процесса. Предложено карту приоритетных групп стейкхолдеров образовательного процесса. Разработаны практические рекомендации по сервисному сопровождению организации обучения в ПТУ по принципам дуальностиukdecentralization of powerdecentralization of educationservice support of training organizationeducational services, dualitydual educationдецентралізація владидецентралізація освітисервісний супровід організації навчаннясервісні послуги з освітньої діяльностідуальна освітадецентрализация властидецентрализация образованиясервисное организации обучениясервисные услуги по образовательной деятельностиСервісний супровід організації навчання в птнз за принципами дуальності в умовах децентралізації освітиService assistance of training organization in ptnz on duality principles in the decentralization of educationСервисное сопровождение организации обучения в ПТУ по принципам дуальности в условиях децентрализации образованияArticle