Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.2024-08-232024-08-232024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/15987Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Управління маркою» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр» заочної форми навчання / Укл. Н.М. Павлішина. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 27 с.UK: Наведено методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Управління маркою» EN: Methodological instructions for studying the course and performing control tests in the discipline "Brand Management" are provided.ukТорговельна маркаБрендУправлінняTrademarkBrandManagementМетодичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Управління маркою» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр» заочної форми навчанняMethodical instructions for studying the course and performing control works in the discipline "Brand Management" for students of the specialty 075 "Marketing" (educational program "Marketing") of the "Master's" degree of correspondence educationMethodological guidelines