Зеркаль, Анастасія ВікторівнаZerkal, Anastasiia2024-07-052024-07-052024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/15605Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання/ Укл. А.В. Зеркаль. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка». 2024. - 30 с.UK: Вивчення історичних та економічних підстав виникнення маркетингу EN: Study of the historical and economic foundations of the emergence of marketingukВступ до спеціальностіМаркетингФормування теорії маркетингуIntroduction to specialityMarketingFormation of marketing theoryМетодичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчанняMethodological instructions for conducting practical and seminar classes, performing independent work in the discipline "Introduction to speciality" for students of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing" of the educational degree "Bachelor" for all forms of educationMethodological guidelines