Кочнова, Ірина ВалентинівнаKochnova, Iryna2024-06-182024-06-182023https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/14778Силабус вибіркової навчальної дисципліни «Основи маркетингу» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 022 «Дизайн», освітня програма (спеціалізація) «Промисловий дизайн, дизайн середовища, графічний дизайн» / Укл. : І.В. Кочнова. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 9 с.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars..ukбрендбренд-менеджментбрендингbrandbrand managementbrandingСилабус дисципліни «Основи маркетингу» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 022 «Дизайн», освітня програма (спеціалізація) «Промисловий дизайн, дизайн середовища, графічний дизайн»Syllabus of the discipline «Fundamentals of Marketing» for the preparation of higher education applicants of the educational degree "Bachelor" specialty 022 "Design", educational program (specialization) «Industrial design, environmental design, graphic design»Methodological guidelines